DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #4 - Czwarty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Po tym, jak załoga samolotu Stanów Zjednoczonych spadła na Themyscirę, Amazonki podeszły, pomagając im również dlatego, że jeden z nich, jedyny ocalały Steve Trevor, błagał o pomoc księżniczkę Dianę. Podczas gdy ocalały dochodził do siebie, Rada Themyscira zebrała się, aby omówić, co to oznacza dla Amazonek, że mężczyzna odkrył ich istnienie. Generał Filippa, widząc, jak działa broń, którą przywieźli ze sobą ludzie dzięki badaniom Areto, oświadcza, że ​​musieli dotrzeć na wyspę z zamiarem wojny. Ale zarówno Castalia, jak i królowa Hippolyta nie zgadzają się: Steve Trevor, ocalały, jest znakiem od bogów, że coś się zmienia i że Amazonki muszą wykonać ruch.

Hippolyta postanawia wtedy zorganizować Igrzyska, turniej, w którym zmierzą się Amazonki: a zwyciężczyni będzie reprezentantem Themysciry w świecie mężczyzn i sprowadzi Steve'a Trevora z powrotem do jego domu, starając się też zrozumieć czego bogowie chcą od Amazonek. Oczywiście mistrzyni będzie musiała wyrzec się ich nieśmiertelności i możliwości powrotu na wyspę. W głębi serca Hippolyta wie, że dla Diany nie ma konkurencji, a ta nie odmówi udziału: próbuje nawet skłonić ją do rezygnacji z udziału w turnieju, ale znając dobrze swoją córkę, nie jest zaskoczona, gdy Diana mówi jej, że nie wzięcie udziału. byłoby haniebne.

Jak wszyscy przewidywali, Diana wygrała turniej i została nagrodzona tytułem Czempionki Amazonek oraz skarb Themysciry, lasso podarowane Amazonkom od Bogów Olimpu, broń zdolna nieść moc prawdy. Pozostawiając siostry za sobą, Diana żegna się z matką, obiecując jej, że bez względu na wszystko znajdzie sposób, by wrócić. Następnie, wraz z ciałami załogi Steve'a, Diana i ocalały wsiadają do samolotu, który Amazonki naprawiły i ulepszyły o niewidzialność. Przygoda księżnej Diany w świecie mężczyzn dopiero się zaczyna.

W "Rok Pierwszy- Część II" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Pozostali:

  • United States Navy SEALs (Nie żyją)
    • Bo (Wspomniany)
    • Daki (Wspomniany)
    • Nick (Jako zwłoki)
    • Pilot (Wspomniany)
  • Kachi

Lokacje:

Przedmioty:

  • Lasso prawdy
Advertisement