DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #5 - Piąty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Kłamstwa.

Streszczenie[]

Etta Candy zastanawia się co powinna zrobić, ponieważ zespół Steve'a Trevora zniknął z radaru: zauważywszy tam Wonder Woman, Etta myśli, że ta w jakiś sposób znajdzie i pomoże Steve'owi, ponieważ są związani niewytłumaczalną, ale silną więzią i zawsze się odnajdują. Steve jest w rękach miejscowego kryminalisty z Bwunda, Cadulo, sługi boga Uzkartagi, który właśnie napadł na wioskę, aby wykonać rytuał, dzięki któremu jego bóg stanie się istotą z krwi i kości.

W dżungli Diana i Barbara Ann rozmawiają o stale rosnącym głodzie Cheetah, kolejnej karze, którą Urzkartaga nałożył na swoją żonę: Diana mówi Barbarze Ann, że wciąż jest kobietą, którą poznała i przyjaźniła się wcześniej i obiecuje jej, że pomoże jej odzyskać dawne życie. Romawiają również o obecnej sytuacji Diany i sprawą, która doprowadziła ją do poszukiwań Cheetah z prośbą o pomoc: Diana nie może wrócić na wyspę Themyscira, nawet jeśli robiła to wiele razy wcześniej, i uważa, że ​​ma to związek z jej ostatnimi problemami z pamięcią. : odkryła, że ​​została oszukana przez jakąś moc i chce się dowiedzieć, kto ją oszukuje. Obydwie są gotowi do wykonania ostatniego kroku: zmierzenia się z samym Uzkartagą i wkroczenia na jego terytorium, gdzie znajdują uwięzioną drużynę Steve'a. Po uwolnieniu ich i połowy dziewcząt porwanych przez Cadulo, Diana zdaje sobie sprawę, z nieobceności Steve'a, nie wiedząc, że ten, jest przygotowywany, by służyć jako ciało samego Urzkartagi.

Po powrocie do Stanów, dyrektor Sasha Bordeaux okazuje się być pod kontrolą cybernetycznej istoty, którą nazywa „Doktorem”. Wygląda na to, że wszystko, co się dzieje, jest machinacją tej tajemniczej postaci, łącznie z działaniami Cadulo. Ale wydaje się również, że sam Cadulo nie wykonał tego, co zostało zaplanowane, więc musieli przyspieszyć działania: kolejna faza tajemniczego planu Doktora ma związek z Wonder Woman, a zarówno Etta, jak i Steve Trevor prowadzą ją do nich.

W "Kłamstwa - Część III" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

  • Cheetah (Wspomnienia i wątek główny)

Złoczyńcy:

Pozostali:

Lokacje:

  • Bwunda
    • Region Dkarango
      • Dżungla Urzari
Advertisement