DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #5 - Piąty numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Docierając do bazy Steve'a niewidzialnym odrzutowcem, Diana zostaje przytłoczona przez zaskoczonych ludzi. Ponieważ nie rozumie angielskiego, boi się, gdy niektórzy oficerowie próbują ją aresztować, myśląc, że jest atakowana, automatycznie zaczyna się bronić, a przestraszeni agenci wyciągają broń. Steve zatrzymuje wszystkich i każe Dianie się uspokoić, zaufać mu i podążać za jego kolegą. Podczas gdy Diana jest fotografowana, Steve przechodzi badania lekarskie, które ujawniają kilka nieodwracalnych ran, które udało mu się wyleczyć, gdy był na Themyscirze. Początkowo urzędnicy nie wierzą deklaracjom Steve'a, ale wyniki medyczne Trevora, niewidzialny odrzutowiec, który rozpadł się po wylądowaniu, zaawansowana broń, którą przyniosła ze sobą Diana, i sama Amazonka przemawiają na korzyść wersji Steve'a.

Mimo to główną trudnością jest język, dlatego Diana zostaje zamknięta w więzieniu, dopóki armia nie dowie się lepiej, jakie są jej intencje: Steve wściekły z tego powodu, ale na szczęście Etta Candy zna archeolog, dr Barbarę Ann Minervę, która jest ekspertem z wiedzy o Amazonii i była w stanie połączyć słowa, którymi Diana się posługiwała, aby zrozumieć język Amazonki i komunikować się z nią. Diana próbuje wyjaśnić, że w nocy Bogowie Olimpu odwiedzili ją w postaci zwierząt, niosących dary mocy. Początkowo traktują to jako szaloną historię, ale słowa Diany przybierają na wadze, gdy dosłownie wyrywa drzwi celi gołymi rękami.

W "Rok Pierwszy- Część III" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Pozostali:

  • Amazonki z Themysciry (Wspomniany)
  • Bogowie Olimpu
    • Afrodyta (jako gołąb)
    • Artemida (jako jeleń)
    • Atena (jakon sowa)
    • Demeter (Wspomniany)
    • Hefajstos (jako mysz)
    • Hera (jako paw)
    • Hermes (jako żółw)
    • Zeus (jako orzeł)
  • Maya
  • Nick (Wspomniany)
  • Dr. Perez
  • Sandy (Dziecko Nicka i Mayi)
  • Grupa Sear (Wspomniany)
  • Superman (Wspomniany)
  • United States Navy
    • Dowódca Michaelis

Lokacje:

  • Góra Olimp (In a vision)
  • Wielka Brytania
    • Oxbridge
      • Emerald College
  • Stany Zjednoczone
    • Metropolis (Wspomniany)
    • Kalifornia
      • Naval Base Coronado
        • Naval Air Station North Island
  • Themyscira (Wspomniany)

Przedmioty:

Advertisement