DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #7 - Siódmy numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Kłamstwa.

Streszczenie[]

Wonder Woman i Cheetah docierają do więzienia Cadulo, uwalniając prawie wszystkie porwane przez niego kobiety, a także zespół Steve'a, który informuje Dianę o tym, co się dzieje, w tym o tym, że Trevor został wybrany jako naczynię dla Urzkartagi. Po poleceniu im, by wyprowadzili więźniów w bezpieczne miejsce i zapewnieniu, że Cheetah można zaufać, żołnierze wykonują rozkaz Wonder Woman, podczas gdy Amazonka i Cheetah przygotowują się do konfrontacji ze złym bogiem. Docierając do miejsca rytuału, Diana pyta Barbarę Ann o rolę kobiet w istnieniu Urzkartagi i mówi, że ma hipotezę i prawdopodobnie została oszukana tak samo jak Diana.

Zbliżając się do Cadulo, który właśnie rozpoczął rytuał, Wonder Woman rozpoczyna walkę z demonicznym Urzkartagą, gotowym do wejścia w nowe ciało. Zły bóg obiecuje swojej przeklętej narzeczonej, Cheetah, że jeśli odbierze życie Dianie, będzie wolna od jej klątwy, ale Diana mówi jej, by oparła się jego propozycji: zrozumiała, że ​​Urzkartaga nie więzi kobiet z pożądania, ale ze strachu . Są one jego strażniczkami, jedynymi, które mogą go spętać i powstrzymać: dając Barbarze Ann i pozostałym więźniom Lasso Prawdy, grupa kobiet udowadnia słuszność teorii Diany, wypędzając Urzkartagę z tego miejsca. Gdy zły bóg zostaje pokonany, klątwa Cheetah zostaje zniesiona, a Barbara Ann, znowu przybiera ludzką postać, płacze z radości i frustracji, zdając sobie sprawę, że była oszukiwana przez cały czas.

W "Kłamstwa - Część IV" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

  • A.R.G.U.S.
    • Chris
    • Davy
    • Manny
    • Commander Etta Candy (Mentioned only)
  • Bogowie Olimpu (Mentioned only)

Lokacje:

  • Bwunda
    • Region Dkarango
      • Dżungla Urzari

Przedmioty:

Advertisement