DC Wiki
Advertisement

Wonder Woman (Wydanie V) #8 - Ósmy numer piątego wydania serii Wonder Woman. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Wonder Woman: Rok Pierwszy.

Streszczenie[]

Opactwo Dakstone, Nottinghamshire, Anglia. Rezydencja Minerva-Cavendish.

Lord Cavendish ma problemy z wykształceniem swojej córki: jest zbyt skupiona na fantazjowaniu i wyobraźni, podczas gdy świat jest surowym i okrutnym miejscem. Ojciec jest zdeterminowany, aby jego córka odniosła sukces i pomimo faktu, że tęskni za matką, która zmarła przedwcześnie, musi zacząć widzieć rzeczy takimi, jakimi są, a nie jako cudowną historię. Wzywając ją, Cavendish wyjaśnia Barbarze Ann, że nadszedł czas, aby zmieniła perspektywę.

Volnovakha, obwód doniecki, Ukraina. Wykopaliska scytyjskie / sarmackie (stanowisko C).

Dr Minerva i dr Martins dyskutują o wierze Barbary Ann w istnienie Amazonek, co Martins uważa za absurdalne. Barbara myśli, że dowód jest w tym obszarze, a w nocy budzi się, wierząc, że ktoś przed nią dostał się na miejsce, prawdopodobnie jej zazdrosny kolega. Barbara katapultuje się do środka, ale nie ma tam żadnego innego mężczyzny ani kobiety. Znajduje wtedy dowód, którego szukała w całej swojej karierze: grób dwunastej królowej Amazonek, Lizippy. Ale potem strona rozpada się sama, a Barbarze ledwo udaje się uciec. Błagając Martinsa, aby pomógł jej ponownie odkopać miejsce, zostaje oskarżona o fałszowanie dowodów na temat istnienia Amazonek. Barbara Ann upijając się po tym doświadczeniu, nie jest świadoma, kiedy miejscowy brygadzista Viktor Yakuvic ukradł jej informacje o Amazonkach.

Grand Erg Oriental, Tunezja. Podążając ścieżką Amazonek

Próbując cofnąć się śladem Amazonek, Barbara dociera do Tunezji i znajduje ciało Yakuvica z tajemniczym skryptem na ramieniu: SEAR. Spotykając staruszkę i dziecko, zostaje poinformowana przez nich, że nie idzie właściwą drogą, a Barbara rozumie przesłanie: nie jedzie tam, gdzie były Amazonki, ale skąd przybyły Amazonki, Rajska Wyspa Themyscira. Nie wiedząc, że stara matka i dziecko byli posłańcami bogów, Barbara podróżuje przez morze, znajdując wyspę. Ale tam jest tylko uschłe drzewo i nie ma śladu żadnej żywej Amazonii.

W "Interludium" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

  • Dr. Martins
  • Lord Cavendish
  • Ms. McLeod

Złoczyńcy:

  • Grupa Sear
    • Viktor Yakuvic (Umiera)

Pozostali:

  • Atena
  • Amazonki (Wspomniany)
    • Królowa Lysippe (Grave)
  • Bana (Wspomniany)

Lokacje:

  • Morze Czarne
  • Bułgaria
    • Góry Rodopy
  • Grecja
    • Parnon
  • Malta
    • Valetta
  • Tunezja
    • Grand Erg Oriental
    • Gulf of Gabès
  • Ukraina
    • Donetsk Oblast
  • Wielka Brytania
    • Nottinghamshire
      • Oakstone Abbey
Advertisement