DC Veri Tabanı
Advertisement

Wonder Woman, bir Amazon savaşçı prenses ve DC Evreni'ndeki en güçlü süper kahramanlardandır. Hippolyta'nın kızına gücü tanrılar tarafından kötülüğün her şekliyle savaşması için verildi. Themyscira kadınları tarafından yetiştirildi ve İnsan'ın dünyasına kendilerinin sevgi ve güç ideallerini yaymak için bir elçi olarak gönderildi. Wonder Woman suçla savaşıyor ve dünyanın her yerindeki kadınlara bir rol model oluyor. Ekipmanları Doğruluk Kementi, sihirli bileklikler ve görünmez jettir. Gizli kimliğinde o, Metainsan İlişkileri Departmanı'nda bir hükümet ajanı olarak çalışan Diana Price'dır. Kendisi Amerikan'ın Justice League'inin bir kurucu üyesidir ve Star Sapphire Corps, Sinestro Corps ve Justice League Dark'ın da üyesidir.

Wonder Woman William Moulton Marston ve Harry G. Peter tarafından yaratılmıştır ve uzunca bir yayıncılık tarihi vardır. Bu tarihte bazen yardımcısı Wonder Girl ve kötüleri de vardır. İlk çıkışından beri Superman ve Batman'le birlikte en popüler DC Comics karakterlerinden olmuştur. İlk defa All-Star Comics #8'de (1942) görünmüştür.

Successors

Multiverse

New 52

Dark Multiverse

52

Pre-Crisis

Elseworlds

Alternate Timelines

Possible Futures

Other Media

Comics

See Also: Wonder Woman Titles

Other Media Titles

Şablon:Wonder Woman Şablon:Justice Society Şablon:Justice League nl:Wonder Woman pt:Wonder Woman es:Wonder Woman

Advertisement