Вікі DC
Advertisement

Баррі Аллен - це найшвидша людина у світі і другий спідстер, який носить ім'я Флеш. Маючи свої надшвидкісні здібності, він використовує Силу Швидкості і стає борцем зі злочинністю. Також він є членом-засновником ЛІги Справедливості.

Історія[]

Походження[]

Коли Баррі був ще хлопчиком, то стосунки його батьків важко можна було назвати хорошими. І поки він готувався взяти участь у шкільному конкурсі з орфографії, його мати Нора намагалася підтримувати його, незважаючи на роботу в дві зміни та намагаючись розлучитися з його батьком Генрі. Отримавши документи на розлучення в день конкурсу, і оскільки Нора мала працювати, він розгніваний повів Баррі до школи. Коли Нора повернулася зробити, то була щаслива побачити, що її син переміг у конкурсі. В той же час вона зрозуміла, що повинна поговорити з Генрі про їхні стосунки, тому було вирішено відправити Баррі до книгарні. Однак, до того часу, як Баррі повернувся, його матір вбили, а його батька звинуватили в убивстві, хоч той визнавав свою невинність.

На щастя, Дарріл Фрай, який таємно мав романтичні стосунки з Норою, потягнув за кілька ниточок і зміг прихистити Баррі. Роками Баррі навідував свого батька у в'язниці, обіцяючи переглянути всі докази у справі про вбивство власної матері, поки не знайде спосіб довести батькову невинність.

Ставши дорослим, життя Баррі, повне пошуку відповідей про свою матір, привело його до того, що він став криміналістом у поліцейському департаменті Централ-сіті. Роки ув'язнення зламали Генрі, тому він здався, та в сльозах зізнався синові, що це він скоїв злочин. Шок від усвідомлення, що всі зусилля виявилися марним, загнали Баррі в депресію. В ніч шторму Баррі злісно трощив свою лабораторію. Раптом блискавка влучила в лабораторію через вікно прямо йому в груди, в результаті чого він облився рідинами з хімічних флаконів, які до цього ніс в руках.

Тієї ночі Айріс запропонувала Баррі зустрітися, а його друг Авґуст Гарт порадив йому прийняти пропозицію. Але Баррі не зміг прийти на зустріч через удар блискавки, яка відправила його на кілька місяців до коми.

Рання кар'єра[]

Advertisement