Вікі DC
Advertisement

Болотяна Істота (англ. Swamp Thing) - це американський мультсеріал заснований на коміксах Vertigo з головним персонажем Болотяна Істота. Дебютував 20 квітня 1991 року на каналі FOX (але перед цим був у CBS) і протримався п'ять епізодів. Короткотривалий серіал виробництва DiC Entertainment відповідав колекції фігурок Кеннера, яка випустилися роком раніше.

Так, як і попередні кіноекранізації Болотяної Істоти, мультсеріал відкидає популярну версію походження персонажа Алана Мура і зображує його, як у первісному походженні - перетвореного з людини на рослинноподібну сутність.

Подібно до Токсичних Хрестоносців Трома, анімаційний стиль Болотяної Істоти успадковує тренд дурних антигеройських горорів, створених для дітей. Пародіюючи "Дику Штучку" (англ. Wild Thing) вступна заставка грає "Болотяно Істото!...Ти - дивовижний". У серіалі також є екологічно-свідома сторона, яку також відзначали багато її сучасників.

CBS, швидше за все, відмовились від серіалу, через що тей дубютував в середині сезону на FOX. Незважаючи на обмежену кількість епізодів, NBS пустили його під час мультфільму Божевілля Чіпа та Пеппера восени 1991 року, а канал Sci-Fi транслював його роками пізніше. Також на дитячому каналі Великої Британії серіал повторно вийшов у 1990 році.

Акторський склад[]

  • Лен Карлсон - Болотяна Істота
  • Дон Франкс - Антон Аркейн
  • Філіп Акін - Байо Джек
  • Еррол Слюей - доктор Діма
  • Гарві Аткін - Томагавк
  • Ґордон Мастен - Скінмен
  • Джо Мафесон - Відкілер
  • Ричард Йеарвуд - Джей. Ті.
  • Джонатан Поттс - Делберт
  • Табіта Сент-Жермен - Абіґейл Аркейн

Епізоди[]

Перший сезон[]

# Назва Дата виходу
Загальний Локальний
1 1 Нелюди звільнені 31 жовтня 1990
2 2 Жити вічно 20 квітня 1991
3 3 Падаюча червона зірка 27 квітня 1991
4 4 Легенда про загублену печеру 4 травня 1991
5 5 Експеримент терору 11 травня 1991
Advertisement