Вікі DC
Advertisement
2011 - досі
Batman Vol 3 131 Textless Fabok Variant
Справжнє ім'я Брюс Томас Вейн
Головний псевдонім Бетмен
Інші псевдоніми · Jack Shaw
· Matches Malone
· Doctor Fate
(Дивитися примітки, аби побачити більше)
Родичі · Алан Вейн (прапрадідусь, покійний)
· Кетрін Ван Дерм (прапрабабуся, покійна)
· Патрік Вейн (дідусь, покійний)
· Констанс Вейн (бабуся, покійна)
· Родерік Кейн (дідусь, покійний)
· Томас Вейн (батько, покійний)
· Мартва Вейн (мати, покійна)
· Філіп Кейн (дядько, покійний)
· Джейкоб Кейн (дядько)
· Ґабріель Кейн (тітка, покійна)
· Гелен Вейн (тітка, покійна)
· Томас Вейн-молодший (можливий брат, покійний)
· Кейт Кейн (кузина)
· Елізабет Кейн (кузина)
· Бетт Кейн (кузина)
· Деміан Вейн (син)
· Альфред Пенніворт (законний опікун, покійний)
· Дік Ґрейсон (прийомний син)
· Джейсон Тодд (прийомний син)
· Тім Дрейк (приймоний син)
· Кассандра Кейн (прийомна дочка)
· Mr. Wax (клон)
Дивитися Сім'я Вейн та Сім'я Кейн, аби побачити більше)
Приналежність · Guild of Detection
· Batman Family (раніше)
· Outsiders
· Бетмен Інкорпорейтед
· Ліга Справедливості
· Міжнародна Ліга Справедливості
· Ліга Справедливості Америки
· Лицарі Ґотема
· Justice League: Team Entropy
· Вейн Ентерпрайзес
Бази операцій · Ґотем-сіті
· Бетпечера (раніше)
· Маєток Вейна
· Hall of Justice
· Justice League Watchtower
Статус
Сторона Добро
Ідентичність Засекречена
Громадянство США
Сімейний стан неодружений
Рід занять · Самосудник
· Бізнесмен(раніше)
Характеристики
Ґендер Чоловік
Зріст 188см
Вага 95кґ
Колір очей Синій
Колір волосся Чорний
Походження
Всесвіт Прайм Земля
Творці · Білл Фінґер
· Боб Кейн
Перша поява Остання поява
Флешпоінт (Серія 2) #5 -

Бетмен (англ. Batman) - це супергерой-захисник Ґотем-сіті, одягнений в костюм кажана, який бореться зі злом і вселяє страх в серця злочинців. Його справжня ідентичність - Брюс Вейн, мільярдер-промисловець і відомий плейбой. І хоча він не має надлюдських здібностей, він є одним з найрозумніших людей у світі і чудовим бійцем. Його фізична вправність, технічна винахідливість і тактичне мислення роблять його неймовірно небезпечним супротивником. Він також є членом-засновником Ліги Справедливості.

Сили та здібності

Здібності

  • Акробатика: Брюс відомий, як один з найкращих атлетів на Землі, також має досвід у гімнастиці та акробатиці. Навіть до того, як стати на шлях Бетмена, він був дуже вправним акробатом.
  • Стрільба з лука
  • Атлетика
  • Equestrianism
  • Кінний спорт
  • Інтелект геніального рівня: Бетмен вважається одним з найрозумніших людей на планеті на рівні з Лексом Лютором. Він володіє величезною колекцією книг, і навіть вважається, що він прочитав кожну книгу на світі.
    • Полімат: Бетмен має високі знання в різних наукових областях, включаючи біологію, фізику, хімію, математику, історію, англійську мову, кримінолоґію, криміналістику. Хоча в цьому всесвіті Брюс не відвідував коледж, він витратив роки, навчаючись під керівництвом кількох наставників у численних наукових галузях і займаючись автодидактичними дослідженнями у власний час.
    • Ейдетика: Брюс знає техніку "Палац пам'яті", стратеґія покращення пам'яті, яка дозволяє обробляти та зберігати спогади, як у музеї. Цій техніці його навчив Рас аль Ґуль.
    • Гіпноз
    • Судово-медична патологія: Брюс - експерт-криміналіст
    • Ґаджети
    • Авіація
    • Маскування: Брюс - майстер маскування, якого його навчав Альфред.
    • Водіння: Брюса навчив тактичному водінню бразильський злочинець Дон Міґель. Здатний керувати багатьма транспортними засобами, включаючи машини, мотоцикли, вантажівки, і може пілотувати реактивні літаки, літаки, гелікоптери, човни та підводні човни.
    • Ескейпологія
    • Бізнес-менеджмент: Брюс має багаторічний досвід в керуванні бізнесом. Має глибоке розуміння фінансового маркетинґу та менеджменту. Його промислові та бізнес-навички не поступаються Лексу Лютору.
    • Розслідування: Бетмена називають найкращим детективом у світі, якому мало рівних, коли справа доходить до судових розслідувань і розгадування кримінальних таємниць. Він здатний використовувати навіть найдрібніші підказки та найменші деталі, щоб розкрити надзвичайно складні справи та точно встановити особи невідомих злочинних організаторів. Він здатний до спостереження, криміналістичного дослідження та індуктивного та дедуктивного міркування найвищого рівня. Людська інтуїція — це риса, якій неможливо навчитися, і це один із найефективніших інструментів Бетмена. Зважаючи на будь-яку таємницю, він може дійти правильних висновків, маючи незначну частину даних.
    • Тактичний аналіз: Бетмен відомий як один із найвидатніших стратегів і тактиків у Всесвіті.
    • Відстеження
    • Хімія
    • Кримінолоґія
    • Машинобудування
    • Робототехніка: Бетмен створив андроїда Failsafe.
    • Медична наука: Брюс зміг виконати операцію на мозку Дволикого, яка на деякий час повністю заперечила темну сторону Гарві. Він зміг імплантувати в Джейсона пристрій, який викликає у нього почуття страху щоразу, коли він відчуває підвищений адреналін.
    • Комп’ютерний злом: Брюс зміг зламати та записати мобільну частоту мозкових бомб членів загону самогубців і деактивувати їх. Він навіть може зламати кільце Зеленого ліхтаря та апокаліптський комп’ютер.
    • Поліглот: Бетмен вільно володіє португальською, дхарі, латинською, мандаринською, турецькою, індонезійською, грецькою, ісландською, французькою, корейською, шанхайською, іспанською, гельською, польською та криптонською. Він також може розуміти американську мову жестів, азбуку Морзе та Арґо стародавнього народу моря.
    • Окультизм: Бетмен ненавидить магію, але дозволив собі вивчити принаймні кілька заклинань, як непередбачений випадок для Супермена. Він достатньо обізнаний у магії, щоб миттєво розпізнати її, заявивши, що може відчути її відчуття. Він знає заклинання, яке може виганяти демонів. Він навіть знає заклинання, яке дозволяє йому викликати магічну форму броні, яка дозволяє кидати виклик і бити таких, як криптонці.
    • Лідерство: Брюс має досвід керівництва Лігою Справедливості, Outsiders and the Bat Family.
    • Зламування замків: Брюс навчився зламувати замок, коли навчався в початковій школі. Він може зламувати замки наручників за кілька секунд і навіть може зламувати замок ротом.
    • Престижність: хоча Брюс ненавидить магію і визнає, що це не його сфера знань, він все ж має певні знання в цій галузі. Брюса навчив спритності рук Джованні Затара.
  • Педагогіка: Брюс навчив кількох членів сім'ї Бетмена різноманітним предметам, включаючи бойові мистецтва та допиту.
  • Допит: Бетмен добре володіє технікою допиту, часто використовуючи методи правоохоронних органів, а також тортури.
  • Залякування: Бетмен здатний вселяти великий страх в інших. Його здатність робити це була настільки велика, що він міг володіти Yellow Power Ring. Sinestro навіть заявив, що вважає Бетмена гідним членом Sinestro Corps.
  • Бойові мистецтва: Бетмен — один із найкращих майстрів бойових мистецтв на планеті. Його тренували найкращі бійці всього світу. У свою чергу, він також зміг передати свої знання своїм численним протеже. Бетвумен змогла ідентифікувати щонайменше чотирнадцять різних стилів бойових мистецтв, переглядаючи кадри бою Бетмена. Брюс навіть навчився техніці під назвою «мова бою», за допомогою якої він може спілкуватися з іншими під час бою, не розмовляючи. Завдяки багаторічному навчанню бойовим мистецтвам Брюс може визначити бойове мистецтво, яке противник використовує проти нього, і протистояти майже будь-якому супернику. Він також здатний визначити, коли супротивники стримуються в бою.
    • Бокс: Брюс вивчав бокс під час навчання в Академії Роксбері Філдінг. Його також вчив цьому бойовому стилю Wildcat.
    • Бам Пау: Брюс також тренувався в унікальному бойовому стилі, який він винайшов для боротьби з Бетменом, що сміється, який Альфред називає «Бем Пау».
    • Дим Мак: Бетмен вправно володіє цією стародавньою формою бойового мистецтва, де ви завдаєте ударів по життєво важливих точках тіла супротивника, викликаючи параліч, інтенсивний і тривалий біль або смерть. Він знає техніку удару по нерву двома пальцями, яка може легко вбити когось, якщо її не виконати досконало та з точним тиском.
    • Ніндзюцу
    • Карате
    • Крав маґ
    • Кунґ-Фу
      • Ушу
    • Муай тай
    • Stick Fighting: Бетмен володіє кількома бойовими мистецтвами на основі палиць, навчивши Робінів використовувати палиці Бо.
    • Теквондо
    • Він-Чунь
    • Реслінґ: Втомлений і страждаючи від втрати крові, Брюс зумів поборотися з ведмедем
  • Медитація
  • Музика: Брюс майстерно грає на гітарі.
  • Піковий стан людини: Завдяки інтенсивним тренуванням, спеціалізованій дієті та методам біологічного зворотного зв’язку Бетмен уособлює природну вершину людської фізичної здібності. Його фізичні якості приблизно перевищували атлети олімпійського рівня. Його сила, швидкість, витривалість, спритність, рефлекси та координація знаходяться на піку людської досконалості. Він провів усе своє життя в гонитві за фізичною досконалістю і досяг її завдяки постійним інтенсивним тренуванням і цілеспрямованості. Він може затримувати дихання під водою на вісімнадцять хвилин. Завдяки контакту з Діонезієм Бетмен зцілився від усіх травм і шрамів, отриманих за роки боротьби зі злочинністю; підвищення його найвищої фізичної майстерності до нових висот.
    • Пікова сила людини: Сила Бетмена знаходиться на піку людського потенціалу, що набагато перевищує силу звичайної людини.
    • Пікова швидкість людини: Швидкість Бетмена на піку людського потенціалу, що набагато перевищує швидкість звичайної людини. Бетмен настільки швидкий, що його удари руками та ногами розмиваються в бою.
    • Пікова спритність людини
    • Пікова міцність людини
    • Пікові рефлекси людини
    • Пікові чуття людини: Протягом багатьох років боротьби зі злочинністю та інтенсивних тренувань Бетмена його чуття настільки розвинулися, що він може розпізнавати магію, відчуваючи її, виявляти невидимі об’єкти та навіть бачити духів, таких як Deadman; яких нормальні люди не бачать. Бетмен має найкращі органи чуття з усієї сім'ї Бетмена, оскільки він був єдиним, хто міг відчути присутність Найтвінґа, тоді як інші не могли. Навіть Orphan чи Флеш не здатні підкрастися до Бетмена без його відома.
    • Пікова витривалість людини: Завдяки тренуванням і досвіду Брюса його життєздатність та витривалість дозволили йому битися 28 годин поспіль. Він пройшов і пережив ритуал Тоґал, де він провів 7 тижнів у печері під час небезпечного типу медитації, щоб імітувати досвід смерті та переродження. Брюс майже не спить і здатний регулярно функціонувати, відпочиваючи лише дві години, щоб працювати як Бетмен.
    • Імунітет до токсичності: Брюс акліматизувався до більшості токсинів і отрут.
  • Передбачення: пройшовши навчання у монгольського скотаря, Брюс навчився читати навколишнє середовище, відчувати тонкі зміни на Землі, температури та зміни вітру. Він навіть мав пророче бачення майбутнього.
  • Скрадання
  • Плавання
  • Черевомовлення
  • Озброєність: Завдяки навчанню бойовим мистецтвам Брюс став експертом зі зброї ближнього бою. Він продемонстрував виняткові здібності бою на мечах і вміння володіти ножами, палицями та різною іншою зброєю. Він тренується під час своїх бойових занять, щоб зберегти свої навички, але він все ж віддає перевагу беззбройному бою.
    • Демонтаж
    • Вогнепальна зброя: Незважаючи на те, що він виступає проти використання вогнепальної зброї, Брюс входить до десятки найкращих стрільців світу.
    • Фехтування: Брюс вивчав фехтування під час навчання в Roxbury Fielding Academy.
    • Володіння мечем
    • Метання: Бетмен — майстерний метатель, здатний кидати свої батаранґи з надзвичайною точністю.

Інші характеристики

  • Відсутня кінцівка: битва із Ghost-Breaker призвела до втрати правої руки Брюса. Пізніше йому дали сильною роботизовану руку, яка здатна випускати дим. Це робить його «сильнішим, кращим...». Можуть бути й інші особливості. Наразі він зміг зламати, ніби звичайну гілку, подвійні бойові палиці Найтвінґа, схожі на палиці Escrima, які персоналізував сам Річард. Він зміг зробити те саме з бойовим посохом Робіна Тіма Дрейка. Він також міг вчепитися пальцями в двері автомобіля, вирвати їх і розмахувати ними.
Advertisement